Masumiyet ve dinamizmin iç içe geçtiği, günlük kullanıma uygun yumuşak kokusuyla, uyum ve birlikteliğe önem veren özgün kişiliklerin genç, çağdaş, modern kokusu Caldion…

1996 yılında tüketiciyle buluşan Caldion kısa zamanda geniş kitlelerin beğenisini kazandı. 2006 yılında hedef kitleyi genişletmek amacıyla; modern ve şık kokusuyla aileye Caldion Night markası katıldı. 2010 yılında ise erkeklerin yakından tanıdığı odunsu ve aromatik dokunuşlar, kadınların da gizemli dünyasına vurguda bulunan Caldion Jeans lansmanı ile ses getirdi.

Caldion, parfüm ve deodorant haricinde sonraki yıllarda çıkarttığı deo-stick ve roll on ile ürün portföyünü geliştirdi. Kısaca yeni Caldion ailesi, kadın ya da erkek, her yaştan insanın dikkatini çekecek yepyeni bir soluk oldu.

deneme bonusu veren siteler